Contact

Send us a message and we will take the time to get to know you so we can help you find your amazing adventure.

Contact

FAQ

Aveți întrebări cu privire la autorulotelor noastre? Cel mai probabil veți găsi răspunsul aici. Dacă am lăsat întrebarea dumneavoastra fără răspuns, vă rugăm să ne contactați direct.

1. Inchirierea autorulotei

– Cum pot rezerva și plăti ?

Organizarea călătoriei perfecte nu a fost niciodată mai ușoară! Rezervarea și plata se fac online.

In primul rand trebuie sa alegeti autorulota dumneavoastra preferata(aici ar trebui sa apara link-ul, sa poate da direct click). Daca nu v-ati decis va putem indruma cu cea mai mare placere, in functie de componenta echipajului dumneavoastra. Ne puteti trimite o solicitare completand formularul de rezervare (aici ar trebui sa apara link-ul, sa poate da direct click) sau ne contactati pe e-mail.

Ulterior dupa ce va confirmam disponibilitatea, emitem o factura proforma, din care se achita 30%. Diferenta de 70% se achita cu minim 30 de zile inainte de ridicarea autorulotei. Toate tranzactiile se fac online.

Nimic mai simplu !

– Ce modalități de plată sunt permise?

Plata inchirierii poate fi facut prin card de credit sau credit, precum si prin transfer bancar. In momentul emiterii facturii proforma, va generam un link de plata securizat prin care se poate plati direct cu cardul.

Depozit de garanție se blocheaza de pe un card de credit, sau se poate achita si prin transfer bancar.

Plata in numerar nu este acceptata.

– Există costuri ascunse?

Nu. Toate costurile menționate în oferta / confirmare sunt finale. Nu există costuri suplimentare sau taxe ascunse, cu excepția cazului în care modificați rezervarea. În caz de accident sau avarie, depozitul de garanție confirmat va fi suma maximă percepută.

Vă rugăm să rețineți ca soferul are datoria sa plătească combustibilul și taxele survenite pe parcursul calatoriei.

– Există o perioadă minimă de închiriere?

Perioada minimă de închiriere este de 2 nopți. În sezonul de vara rezervarea minimă este în general de 7 nopți. Cu toate acestea, vom încerca întotdeauna să adăpostim orice solicitare, în funcție de disponibilitate.

– Pentru ce este taxa de igienizare?

Taxa de igienizare acoperă costurile de curățare a vehiculului și lenjerie de pat. Taxa acoperă și costurile kitului de curățare care se adaugă la închiriere. Taxa de igienizare se adaugă la toate rezervarile si este fixa.

– Pentru ce este taxa de consumabile?

Taxa de consumabile include cele 2 butelii cu o capacitate de 10l, incarcate cu propan (pentru functionarea centralei, a aragazului si a frigiderului), include pastilele chimice pentru toaleta precum si hartie igienica solubila, speciala pentru autorulote.

– Ce documente trebuie sa am la preluare?

La preluare trebuie sa aveti la dumneavoastra cartea de identitate sau pasaportul, precum si permisul de conducere categoria B, ambele in original. Toate documentele trebuie sa fie valabile pe tot parcursul inchirierii.

– Care este programul de preluare/returnare ?

In mod normal, autorulotele se preiau intre ora 12:00 si 17:00 si se returneaza intre orele 09:00 si 12:00, de luni pana duminica.

Stiind totusi cat de important este timpul petrecut de dumneavoastra in concediu, incercam tot timpul sa predam autorulotele clientilor cat se poate de devreme, in limita disponibilitatii, informandu-va din timp.

Preluarea și returnarea se face la sediul nostru, in lipsa unei altfel de intelegeri scrise.

La cerere, oferim serviciu de livrare si preluare in aproape orice punct al tarii.

– Care sunt condițiile de returnare a autorulotei?

Autorulota trebuie să fie returnata cu același nivel de combustibil ca la momentul ridicării, rezervorul de apă gri (apa uzata) trebuie golit, precum si caseta de la toaleta.

– Ce permis de conducere este necesar pentru a conduce o autorulota?

Pentru a conduce autorulotele noastre, este necesar un permis de conducere categoria B, valabil, iar șoferul trebuie să aibă peste 23 ani si o vechime de minim 3 ani.

– Câți soferi pot conduce autorulota?

Nu limitam numarul de soferi care pot conduce o autorulota. Trebuie sa tineti cont de faptul ca persoana care inchiriaza autorulota este direct responsabil cui o incredinteaza, asumandu-si raspunderea in totalitatea.

– Care este politica de anulare?

În cazul în care trebuie să anulați rezervarea, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cat de repede puteti.

In cazul anularii cu mai mult de 30 zile inainte de preluare, prestatorul va percepe o penalitate de 20%.

In cazul anularii cu 15-29 zile inainte de preluare, se percepe o penalitate de 30%.

Pentru anularile intervenite in intervalul 01-14 zile, se percepe o penalitate de 70%.

In cazuri exceptionale penalitatile de mai sus pot fi diminuate.Acestea pot fi, fara a se limita la: inchirierea posibila a aceleiasi perioade catre alt client , mutarea rezervarii, motive de ordin personal deosebite.

Pentru ofertele speciale penalitatea este de 100%.

Recomandam incheierea unei asigurari de tip Storno in vederea compensarii de catre societatea de asigurare a penalitatilor intervenite (Mondial Assistance sau Allianz) ca urmare a imposibilitatii efectuarii calatoriei Dvs.

https://www.mondial-assistance.ro/asigurare-calatorie/asigurare-storno/asigurare-storno-calatorie/

– Ce se întâmplă dacă vreau să modific rezervarea după finalizarea rezervării?

O modificare a rezervarii dupa confirmarea acesteie, se poate face doar cu acordul scris al locatorului. Se pot aplica taxe suplimentare. Cu toate acestea, vom încerca mereu sa gasim cele mai bune solutii pentru dumneavoastra, așa că nu ezitați să ne contactați direct pentru solicitări individuale.

– Care este politica de actualizare?

Ne rezervăm dreptul de a actualiza sau de a modifica gama autorulotei cu una dintr-o clasa superioara.

2. Autorulotele noastre

– Cum pot alege cel mai bun model de autorulota pentru nevoile mele?

Simțiți-vă liber să vizitați pagina 1. Tipuri autorulote(cu link direct)  de pe site-ul nostru pentru a avea o imagine de ansamblu a fiecărui model, împreună cu imagini, planuri și descrieri. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați și vă vom oferi sfaturi personalizate!

– Ce motor au autorulotele?

Flota noastră este compusă din Fiat Ducato, cu un motor de 2.3 litri diesel, 130 de cai. Anul de fabricatie este 2018-2019. Fiat Ducato a obtinut titlul de cel mai buna sasiu pentru autorulote.

– Autorulotele au transmisie manuală sau automată?

Toate autorulotele noastre au cutie de viteze manuala, in 6 trepte.

– Câți oameni pot calatori intr-o autorulota?

In functie de modelul ales, autorulotele pot gazdui intre 2 si 6 persoane. Nu recomandam si nu acceptam sa se depaseasca numarul maxim de persoane, din motive de siguranta si confort.

– Pot să aleg o anumita autorulota?

Ne propunem să răspundem solicitărilor clienților ori de câte ori este posibil. Cu toate acestea, din motive logistice, nu este posibil pentru noi să vă garantăm o anumita rulota.

Rezervarea autorulotelor se face pe baza de TIP, nu putem garanta exact o anumita autorulota.

– Pot să văd autorulotele înainte de a confirma rezervarea?

Desigur, ești întotdeauna recomandat! Vizionarile se fac la sediul noastru, intotdeauna cu o programare in prealabil.

– Autorulotele se preiau cu rezervor e motorina plin?

Încercăm întotdeauna să oferim autorulotele cu rezervor plin, astfel încât să vă puteți bucura de călătoria dumneavoastra imediat după preluare. În cazul în care primiți o autorulota care nu are plinul de combustibil, vom nota acest aspect pe procesul de preluare, iar la returnare rezervorul trebuie sa aiba aceeasi cantitate.

– Trebuie să le realimentez?

Da, autorulota trebuie să fie returnata cu aceeași cantitate de combustibil ca în momentul preluării, în caz contrar, se vor percepe taxe pentru realimentare.

– Trebuie să spal autorulota?

Autorulotele se preiau de catre dumneavoastra in stare curata. La returnare, dumneavoastra nu aveti obligatia de a o curata. Rezervorul de apa uzata trebuie golit, precum si caseta de la toaleta.

– Ce este inclus în fiecare închiriere?

La fiecare inchiriere, autorulotele sunt echipate complet pentru a va oferi o experienta de vis si neuitat. Autorulotele noastre au kilometri nelimitati, RCA, Casco, taxa de drum pentru Romania, asistență 24/7, lenjerii de pat, accesorii de curatenie, kit de consumabile compus din 2 butelii de gaz, pastile chimice pentru toaleta si hartie igienica speciala, masa si scaune de camping, veranda, suport de biciclete, furtun pentru alimentare cu apa curata si cablu pentru conectare la electricitate.

– Trebuie să aduc lenjerii de pat si vesela de bucatarie?

Lenjeriile de pat sunt incluse. La fiecare inchiriere punem la dispozitie cearceafuri, perne si pilote. Vesela de bucatarie se poate inchiria contra cost.

– Trebuie să aduc scaune pentru copii?

Scaunele de copii se pot inchiria contra cost. Acestea se pot prinde in centuri. Autorulotele nu sunt dotate cu sistem de prindere Isofix.

Daca nu doriti sa optati pentru un scaun de la noi, puteti sa folositi scaunele personale.

– Autorulotele au aer conditionat?

Da. Toate autorulotele noastre sunt echipate cu aer condiționat în fața vehiculului, care funcționează numai atunci când motorul este pornit. Mai mult, toate autorulotele au si aer conditionat stationar, mai putin Clasa Campervan. Retineti faptul ca aerul conditionat stationar functioneaza doar in momentul in care sunteti conectati la o sursa de curent.

Datorita izolarii si ventilarii foarte bune a autorulotelor, temperatura interioara pe timp, este cu cel putin 5 grade mai mica, fata de temperatura exterioara.

– Autorulotele au un sistem independent de încălzire?

Da, toate autorulotele noastre au un sistem independent de incalziare si sunt proiectate sa poata calatori in deplin confort chiar si la -40 grade. Pe langa incalzirea din fata vehiculului, care funtioneaza in timpul mersului, autorulotele sunt echipa cu un sistem de incalzire Truma, pe gaz, care poate fi folosit in orice conditii.

– Autorulotele au apa calda?

Da, toate autorulotele au apa calda, datorita sistemului de incalzire Truma, atat la bucatarie cat si la baie.

– Cum funcționează toaleta?

Toaleta are in exterior o caseta, cu un volum de 20L. Inainte de fiecare folosire se pune o pastila chimica, pe care noi le punem la dispozitie, iar totul se transforma intr-o pasta albastra, fara niciun miros.

In momentul in care se umple, aproximativ la 2-3 zile in functie de folosire, veti fi avertizat cu un led rosu, amplasat langa vasul de toaleta. Caseta de toaleta este localizata in exteriorul autorulotei iar accesul se face foarte usor si intuitiv.Se goleste, se clateste iar ulterior dupa ce ati pus o noua pastila chimica este gata de folosire.

– Cum functioneaza frigiderul si congelatorul?

Frigiderul si congelatorul pot functiona pe gaz, pe curent 220v (atunci cand autorulota este conectata la 220v) sau pe bateria secundara a autorulotei. Recomandam functionare modului automat, astfel incat selectarea sursei de energie sa se faca in functie de modul de exploatare: in momentul in care masina stationeaza, frigiderul functioneaza pe gaz, dupa ce porniti motorul, el trece automat pe bateria secundara care se incarca in mers, iar in momentul in care va conectati la curent, friderul va functiona la 220v.

– Ce prize de alimentare exista in autorulote ?

Toate autorulotele au prize de 12v, prize de 220v si porturi USB.

Prizele de 12v si porturile USB functioneaza tot timpul, iar prizele de 220v functioneaza doar cand masina este conectata la curent.

– Care este capacitatea rezervorului de combustibil? Cum este consumul de combustibil?

Toate autorulotele noastre au o capacite de combustibil de 90L.

Pentru clasa Family si Exclusive, viteza recomandata de deplasare este de 100-110km/h pe autostrazi, iar in celelalte zone in limitelele legale. Consumul mediu de carburant se situeaza intre 10-13l.

Pentru clasa Premium, viteza recomandata de deplasare este de 100-120km/h pe autostrazi, iar in celelalte zone in limitelele legale. Consumul mediu de carburant se situeaza intre 10-12l.

Pentru clasa Campervan, viteza recomandata de deplasare este in limitele legale, conform fiecarui segment de drum. Consumul mediu de carburant se situeaza intre 9-11l.

– Care este capacitatea rezervorului de apă? Cum se deverseaza apa uzata?

Rezervarul de apa curata este de 120l, suficient pentru aproximativ 2-3 zile la o folosire cumpatata. Alimentare se face prin exterior, cu ajutorul furtunului pe care vi-l punem la dispozitie, de la orice sursa de apa curata.

Rezervorul de apa uzata este de 100l. Aici ajunge apa de la bucatarie, dus si chiuveta de la baie. Se deverseaza prin exteriorul masinii, rotind de o tija cu acces foarte facil. Acesta se goleste in zonele special amenajate din campinguri sau pozitionand autorulota deasupra unei guri de canal sau in dreptul unei rigole.

– Unde pot alimenta rezervorul de apă curata?

În toate tarile, veți găsi facilități de apă care vă permit să reumpleți rezervorul autorulotei, practic, de la orice robinet de apa.

– Este obligatorie conectarea autorulotei la o sursa de curent ?

Nu. Toate autorulotele  noastre sunt echipate cu 2 baterii: una principala a motorului si una secundara pentru echipamentele spatiului de locuit. Ambele baterii se incarca atunci cand motorul este pornit. Pe panou de control, puteti verifica nivelul de incarcare in timp real. Daca observati ca nivelul bateriei secundare a scazut sub jumatate, puteti porni motorul pentru aproximativ 30 de minute iar aceasta va ajunge la nivelul optim.

Totusi, daca nu circulati cu autorulota pentru o perioada mai lunga de timp, la cateva zile este recomandat sa va conectati la o sursa de curent.

– Care este autonomia buteliilor de gaz?

La preluarea autorulotei, va punem la dispozitie 2 butelii de gaz, pentru functionarea caldurii, apei calde, frigiderului, congelatorui si aragazului.

Daca nu se foloseste caldura, o butelie de gaz este suficiente pentru aproximativ 14 zile. Pe timpul iernii, o butelie de gaz este suficienta pentru aproximativ 5 zile.

Acestea nu trebuie umplute la returnarea autorulotei.

– Ce echipamente optionale se pot inchiria ?

Va punem la dispozitie, in functie de solicitarile dumneavoastra, diferite echipamente optionale, cum ar fi: vesela de bucatarie pentru toti membrii echipajului, internet wi-fi, cale pentru situatia in care terenul pe care campati nu este drept, aspirator 12V, GPS.

Ne doriti sa aveti vacante perfecte si unice, astfel incat incercam sa indeplinim orice solicitare. Daca doriti diverse echipamente care nu se afla in lista noastra, va rugam sa ne contactati !

– Autorulotele sunt asigurate?

Desigur! Asigurarea de bază este inclusa in fiecare rezervare. Aceasta înseamnă că, fără să plătiți nicio taxă suplimentară, veți avea kilometri nelimitați, asistență rutieră 24/7 și acoperire pentru daunele cauzate terților.

– Ce este garantia/depozitul

Garantia in valoare de 600 euro este necesara in situatia in care nu doriti sa optati pentru asigurarea suplimentara. Este raspunderea pentru eventualele daunele provocate autorulotei, din culpa dumneavoastra. In momentul in care autorulota se returneaza in starea in care ati preluata, garantia se returneaza.

Pentru detalii, va rugam sa consultati termenii si conditiile inchirierii (link)

– Ce acoperă asigurarea suplimentara?

In cazul in care optati pentru asigurarea suplimentara, 15 euro/zi pentru sejururile mari mari de 15 zile sau 25 euro/zi pentru sejururile mai mici de 15 zile, nu mai este nevoie sa blocam garantia de 600 euro. Aceasta acopera daunele exterioare ale autorulotei, provocate din culpa dumneavoastra. Pentru detalii, va rugam sa consultati termenii si conditiile inchirierii (link)

– Asigurarea acoperă bunurile mele personale?

Compania noastra nu are dreptul legal să prevadă o asigurare care acoperă bunuri care sunt proprietatea călătorului. Vă recomandăm să contactați o companie de asigurari pentru acest aspect.

– Sunt permise animale de companie?

Bineinteles !

Stim cat de importanti sunt prietenii nostri necuvantatori si nu ne dorim nicio vacanta fara ei.

Acceptam cu bucurie toate animalele de companie in autorulotele noastre. De retinut este faptul ca sunteti direct raspunzatori pentru eventualele daune provocate de acestea.

3. Calatoria

– Aveti trasee recomandate pentru autorulote ?

Echipa noastră este plină de sfaturi uimitoare pentru aventura perfectă. Pentru orice solicitare posibilă, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați sau să consultați pagina de Facebook (cu link) si blogul nostru (cu link).

– Aveti o lista de campinguri recomandate ?

Da, avem! Tot ce trebuie să faceți este să contactați echipa noastră sau sa vizitati site-urile https://takethelongwayhome.eu/ si https://park4night.com/.

– In ce tari pot calatori ?

Puteti conduce in toata Uniunea Europeana, fara limita de kilometri.

– Trebuie sa stau in camping pe parcursul noptii ?

Cu toate ca nu este obligatoriu, recomandarea noastre este să petreceți noaptea în campinguri sau zone special amenajate pentru autorulote, respectand legislatia fiecarei tari.

– Care este procedura in caz de defectiuni ?

În caz de orice defectiune sau eveniment, vă rugăm să ne contactati in cel mai scurt timp posibil.

Daca autorulota nu poate fi deplasata, se apeleaza serviciul de asistenta rutiera europeana, Fiat Camper Assitance: 00800 34281111* sau alternativ 0039 024441 2160). Interventiile sub garantie europeana sunt gratuite.

In caz de defectiuni ale spatiului de locuit si echipamentelor interioare, putem identifica si rezolva problema foarte rapid prin telefon, in cele mai multe cazuri fiind vorba de simple erori care necesita doar resetare.